viernes, 21 de diciembre de 2012

TROBADA D’ESPELEÒLEGS AL MONTE CABEZO





video
TROBADA  D’ESPELEÒLEGS AL  MONTE  CABEZO

Argelita, 2 i 3 de febrer de 2013


Benvolguts espeleòlegs:

Des de l’INTERCLUB espeleològic de Castelló ens complau convidar-vos a una trobada d’espeleòlegs que es celebrarà els dies 2 y 3 de febrer de 2013 en la zona del “Monte Cabezo”, entre els termes municipals d’Argelita, Llucena i Fanzara.

L’organització de la trobada recau en l’INTERCLUB espeleològic de Castelló. En aquesta ocasió els clubs organitzadors son:
ESPELEO CLUB CASTELLÓ
C. M. LA CARRERASSA (FIGUEROLES)
C. M. SERRA D’IRTA (ALCALA DE XIVERT)
CLUB ESPELEOLOGIC DE VILA-REAL
ESPELEO CLUB LA VALL D’UXO
S.E. ESPEMO (MORELLA)

L’objectiu es que gaudim practicant Espeleo i retrobant-mos en els antics companys o coneixent-ne de nous. En definitiva que hi hagi molt bon ambient de Espeleo.

El lloc de concentració serà la localitat de Argelita, població molt propera a les cavitats. Fins Argelita podem accedir des d’Onda per la Ctra. CV-20 i la Ctra. CV-194.

En aquesta zona trobem un bon nombre de cavitats, quasi totes elles amb predomini vertical. També existeixen alguns barrancs. Per lo que podreu realitzar diverses activitats tan com us vinga de gust. Estes son les cavitats que tindrem equipades:

  • Avenc de La Figa (-191 m.)
  • Avenc del Cabeço (-146 m.)
  • Avenc del Cabeço Royo (-133 m.)
  • Avenc Simba (-128 m.)
  • Sima de l’Ereta – Melic de Pau (Travessa integral / -101 m.)
  • Sima de la Señora (-65 m.)
  • Sima del Craneo (-44m.)
  • Cueva de la Era de la Sal (-30 m.)
  • Ullal del Mançano (647 m. de desenvolupament)
  • Barranco del Mançano


Hi haurà una zona d’avituallament en aigua, beguda energètica i demés.

El dissabte per la nit gaudirem d’un sopar de germanor en la població d’Argelita. En aquest mateix poble pernoctarem a cobert en un local de l’ajuntament. Llavors tindreu que portar-vos màrfegues i sacs. També hi ha la possibilitat de dormir en casa rural. I per suposat en les furgonetes.

El preu del sopar serà de 15 euros, incloent una samarreta commemorativa i la participació en un sorteig de regals. També es farà lliurament de trofeus.

El telèfon de la casa rural d’Argelita es el següent: 637 547 029.

Per suposat tots els participants deuen estar en possessió de la llicencia federativa en espeleologia pera l’any 2013.

Confirmeu la vostra assistència, així com la vostra presencia en el sopar del dissabte amb una setmana d’antelació per lo menys.

Pera realitzar la inscripció teniu que ingressar 15 euros en el següent número de conte: 3082 1283 68 1020621718 (C. M. Serra d’Irta) indicant que es pera la “Trobada al Monte Cabezo” i el vostre nom o el nom del club. Desprès enviar el justificant junt amb les vostres dades al correu electrònic de l’organització (trobada-cabezo@hotmail.com).


Inscripcions en:

Informació:
Luis 607 351 954





ENCUENTRO  DE  ESPELEOLOGOS EN  EL  MONTE  CABEZO

Argelita, 2 y 3 de febrero de 2013


Queridos espeleólogos:

Desde el INTERCLUB espeleològic de Castelló nos complace invitaros a un encuentro de espeleólogos que se celebrara los días 2 y 3 de febrero de 2013 en la zona del Monte Cabezo, entre los términos municipales de Argelita, Llucena y Fanzara.

La organización del evento recae en el INTERCLUB espeleològic de Castelló. En esta ocasión los clubes organizadores son:
ESPELEO CLUB CASTELLÓ
C. M. LA CARRERASSA (FIGUEROLES)
C. M. SERRA D’IRTA (ALCALA DE XIVERT)
CLUB ESPELEOLOGIC DE VILA-REAL
ESPELEO CLUB LA VALL D’UXO
S.E. ESPEMO (MORELLA)

El objetivo es que disfrutemos practicando la Espeleo y re-encontrándonos con los antiguos compañeros o conociendo a gente nueva. En definitiva que haya un buen ambiente de Espeleo.

El lugar de concentración será la localidad de Argelita, población muy cercana a las cavidades. Hasta Argelita podemos acceder desde Onda por la Ctra. CV-20 y la Ctra. CV-194.

En esta zona se abren un sin fin de cavidades, casi todas ellas de predominio vertical. También existen algunos barrancos. Por lo que podréis realizar diversas actividades a vuestro gusto. Estas son las cavidades que tendremos equipadas:

  • Avenc de La Figa (-191 m.)
  • Avenc del Cabeço (-146 m.)
  • Avenc del Cabeço Royo (-133 m.)
  • Avenc Simba (-128 m.)
  • Sima de l’Ereta – Melic de Pau (Travesia integral / -101 m.)
  • Sima de la Señora (-65 m.)
  • Sima del Craneo (-44m.)
  • Cueva de la Era de la Sal (-30 m.)
  • Ullal del Mançano (647 m. de recorrido)
  • Barranco del Mançano


Habrá una zona de avituallamiento con agua, bebidas energéticas...

El sábado por la noche celebraremos una cena de hermandad en la localidad de Argelita. En la misma población pernoctaremos a cubierto en un local del ayuntamiento. Por lo que tendréis que llevar esterillas y sacos. También existe la posibilidad de dormir en casa rural. Y por supuesto en furgonetas.

El precio de la cena será de 15 euros, incluyendo una camiseta conmemorativa y la participación en un sorteo de regalos. También se hará entrega de trofeos.

El teléfono de la casa rural de Argelita es el siguiente: 637 547 029.

Por supuesto todos los participantes deben estar en posesión de la licencia federativa en espeleología para el año 2013.

Confirmad tanto vuestra asistencia, como vuestra presencia en la cena del sábado con una semana de antelación como mínimo.

Para realizar la inscripción debéis ingresar 15 euros en siguiente número de cuenta: 3082 1283 68 1020621718 (C. M. Serra d’Irta) indicando que es para la “Trobada al Monte Cabezo” y vuestro nombre o nombre del club. Luego enviar el justificante junto con vuestros datos al correo electrónico de la organización (trobada-cabezo@hotmail.com).


Inscripciones en:

Información:
Luis 607 351 954